Postavke kolačića („cookies”)
Spartoo koristi kolačiće koji su neophodni za normalno funkcioniranje stranice, kolačiće koji omogućuju ponudu personaliziranog sadržaja i analizu prometa na stranici. Naši partneri koriste kolačiće kao bi Vam ponudili personalizirane reklamne poruke, koje se temelje na Vašoj navigaciji na stranici i Vašem profilu. Ako kliknete na „Odobri sve i zatvori”, u bilo kojem trenutku moći ćete izmijeniti postavke kolačića na svom korisničkom računu. Ako kliknete na „Onemogući sve”, samo će se kolačići koji su neizbježni za normalno funkcioniranje stranice koristiti.

Referenca i kriteriji rangiranja

Usluga Marketplace:

Cilj usluge SPARTOO Marketplace je povezati kupce koji su potrošači u smislu Potrošačkog kodeksa (u daljnjem tekstu “Klijenti”), s profesionalnim prodavačima trećih strana (u daljnjem tekstu “Prodavači”) marketinškim proizvodima, nazvanim proizvodi partnera (u daljnjem tekstu “Proizvodi”) na web stranici www.spartoo.com.hr.
Kako bi prodavači mogli prodavati svoje proizvode na SPARTOO Marketplaceu, moraju se pridržavati Povelje o suradnji “SPARTOO Marketplace” i pridržavati se svojih ugovornih obveza koje proizlaze iz ugovora Marketplacea koji ih obvezuje na SPARTOO-u.
SPARTOO putem svoje usluge Marketplace nudi platformu za obavljanje transakcija između prodavača i kupaca. Kao takav, SPARTOO djeluje samo kao jednostavan domaćin za prodavače i ne može se smatrati stranom u kupoprodajnom ugovoru zaključenom između Prodavača i Klijenta.

Referenca:

SPARTOO odabire prodavače na tržištu prema određenim kriterijima, posebno prema:
- kvaliteti njihove ponude za pojedine kategorije proizvoda (obuća, odjeća, sportska oprema, torbe i ostali modni dodaci);
- konkurentnosti njihovih cijena;
- brzini i pouzdanosti njihovih transportnih rješenja;
- brzini i učinkovitosti njihove korisničke službe;

Pristup usluzi Marketplace uključuje plaćanje naknade od strane Prodavača u korist SPARTOO-a prema uvjetima Marketplace ugovora. Ova naknada ne utječe na način na koji se proizvodi prodavača kategoriziraju ili promoviraju na web stranici www.spartoo.com.hr.
Uklanjanje sa stranice:
Proizvodi koje prodavači nude na Marketplace-u uklanjaju se u slučaju:
- zatvaranja računa prodavatelja na vlastitu inicijativu;
- uklanjanje proizvoda na vlastitu inicijativu proizvođača;
- nepoštivanje ugovornih obveza proizvođača;
- nepoštivanje kvalitativnih obveza proizvođača.

Klasifikacija sadržaja:

Proizvodi koji se nude na stranici www.spartoo.com.hr razvrstani su prema svom spolu (žene, muškarci, djeca, dom, itd.) grupirajući zajedno različite kategorije proizvoda (obuću, odjeću, dom, sport, luksuzne marke, itd.).
Za svaku kategoriju prodani proizvodi prikazani su sljedećim redoslijedom:
- proizvodi koje prodaje SPARTOO;
- proizvodi partnera koje prodaje robna marka;
- proizvodi partnera koje prodaju prodavači trećih strana;
- proizvodi sortirani prema određenim kriterijima koje je klijent odabrao.
Razvrstavanje proizvoda u različite gore navedene odjeljke automatski se određuju, prema funkciji određenih kriterija, npr. prema broju prodanog proizvoda, u kombinaciji s brojem pregleda proizvoda i ostvarenog prometa.

1. Proizvodi koje prodaje SPARTOO
Proizvodi koje prodaje SPARTOO vidljivi su na prvoj stranici rezultata pretraživanja (po marki, kategoriji,…). U slučaju da nema veličine na zalihama, proizvod koji marka prodaje, ponudit će se izravno kao prioritet. Ako na web stranici www.spartoo.com.hr nema "preprodavača marke", tada se nudi proizvod koji prodaje jedan od prodavača treće strane.

2. Proizvodi partnera koje prodaje robna marka
Ako proizvod ne prodaje SPARTOO, proizvode koje prodaje marka nudimo izravno kao prioritet. Ove informacije su označene uz oznaku "Proizvod partnera" iz rezultata pretraživanja.
Opis proizvoda je izravno označen od strane robnih marki (fotografije i opis), i u ovom slučaju na stranici proizvoda, proizvod označujemo oznakom "Proizvod partnera".
Podaci koji se odnose na prodaju (opći uvjeti prodaje, politika dostave i politika povrata) vidljivi su klijentu u informacijama proizvoda na stranici proizvoda.

3. Proizvodi partnera koje prodaju prodavači trećih strana
Ako proizvod ne prodaje SPARTOO ili direktno robna marka, tada nudimo na prodaju proizvode koji prodaje koje prodaju prodavači trećih strana.
Opis proizvoda je izravno označen od strane robnih marki (fotografije i opis), i proizvod na stranici proizvoda,označujemo oznakom "Proizvod partnera".
Podaci koji se odnose na prodaju (opći uvjeti prodaje, politika dostave i politika povrata) vidljivi su klijentu u informacijama proizvoda na stranici proizvoda.

4. Proizvodi kategorizirani prema određenim kriterijima koje je odabrao klijent
Klijenti mogu odabrati kako će proizvodi biti razvrstani odabirom određenih kriterija (prema važnosti, najniža cijena, najviša cijena, novo dodano, popusti %) ili primijeniti filtre za razvrstavanje proizvoda u specifičnim kategorijama (veličina, spol, marke, boja, sastav,…). Klijenti također imaju mogućnost odabira prikazivanja samo SPARTOO proizvoda ili samo proizvode partnera.

Uvjeti plaćanja

Klijent plaća iznos proizvoda prodavaču na Marketplaceu u trenutku izvršenja narudžbe izravno putem svog SPARTOO korisničkog računa. Koristeći jednu od sljedećih opcija: - Plaćanje bankovnom karticom : Visa, Mastercard, American Express kartica.
- Plaćanje PayPal računom: u ovom slučaju klijent će biti automatski preusmjeren na svoj PayPal račun. Nakon što je PayPal plaćanje potvrđeno, klijent može dovršiti svoju narudžbu.
Ako prodavač prihvaća druga sredstva plaćanja, o tome je klijent obaviješten u informacijama proizvoda.

Jamstvo

Svi proizvodi koje prodavač prodaje na Marketplaceu imaju pravo na jamstvo prema primjenjivom zakonu, posebno pravno jamstvo sukladnosti ili bilo koje drugo zakonsko jamstvo koje kupcu omogućuje vraćanje proizvoda prodavaču ili dio nadoknade cijene proizvoda od strane prodavača.
Ako proizvodi partnera imaju ugovorno jamstvo od strane prodavača ili proizvođača proizvoda, ti će podaci biti navedeni u informacijama proizvoda.

Sporovi

Sve zahtjeve za reklamaciju proizvoda, klijent mora poslati prodavaču putem njegovog SPARTOO korisničkog računa.
U slučaju reklamacije od strane klijenta za zakašnjelu isporuku, neusklađenost ili oštećenje proizvoda u roku od trideset (30) dana od potvrde narudžbe proizvoda ili bilo kojeg drugog dužeg razdoblja koje je prodavač odredio ili je predviđeno primjenjivim zakonom, prodavač sam rješava spor.
Prodavač ima rok od dva (2) radna dana da odgovori na prigovor klijenta.
U slučaju spora, klijent može uputiti pisani zahtjev SPARTOO-u koji će učiniti sve kako bi ga razriješio. Ako sporazumni pokušaj razrješenja spora ne uspije, u roku od jedne godine od slanja prigovora mora se uputiti zahtjev za posrednika. Klijent može koristiti platformu „Rješavanje sporova” za rješavanje svih sporova: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HR/a>
Ova posljednja odredba ne odnosi se na Švicarsku, Andoru, Monako i druge zemlje francuskog govornog područja.


Podijelite svoje mišljenje
PREMIUM