Postavke kolačića („cookies”)
Spartoo koristi kolačiće koji su neophodni za normalno funkcioniranje stranice, kolačiće koji omogućuju ponudu personaliziranog sadržaja i analizu prometa na stranici. Naši partneri koriste kolačiće kao bi Vam ponudili personalizirane reklamne poruke, koje se temelje na Vašoj navigaciji na stranici i Vašem profilu. Ako kliknete na „Odobri sve i zatvori”, u bilo kojem trenutku moći ćete izmijeniti postavke kolačića na svom korisničkom računu. Ako kliknete na „Onemogući sve”, samo će se kolačići koji su neizbježni za normalno funkcioniranje stranice koristiti.
dpd visa mastercard cod
Besplatna dostava i povrat
Spartoo
račun
favoriti
0 košarica
Menu

Pomoć

Pratite svoje upite
01 579 0690
Pon-pet: 09:00-17:00
Odaberite jednu rubriku
Prije ostvarivanja narudžbe
Nakon ostvarivanja narudžbe
Moj račun
Profesionalna suradnja

Ostvarivanje narudžbe

Dostava

Dostava na alternativnu adresu

Dostava na alternativnu adresu
Spartoo proizvodi
Umjesto kućne adrese, prilikom ostvarivanja narudžbe možete odabrati i neku drugu adresu.

  • UPS Vam nudi mogućnost dostave na radno mjesto ili na adresu Vašeg prijatelja.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Načini dostave - Troškovi - Rokovi isporuke

Cijena dostave
Naznačeni rokovi dostave odnose se na Spartoo proizvode i računaju se od datuma zaključene narudžbe. Odnose se isključivo na radne dane (subota, nedjelja i blagdani ne uzimaju se u obzir prilikom izračuna datuma isporuke). U slučaju više sile, SPARTOO se ne može smatrati odgovornim za kašnjenje isporuke. Cijena i rok dostave proizvoda partnera naznačeni su na stranici svakog proizvoda, u polju "Politika dostave.".
DPD standardna dostava
Rok dostave: 4 do 5 radnih dana
Cijena dostave: 3,99 € za narudžbe ispod 30 € i besplatno za narudžbe preko 30 €

Standardna UPS dostava
Rok dostave: 4 do 5 radnih dana
Cijena dostave: 9,99 €

Ekspres UPS dostava
Rok dostave: 1 do 2 radna dana
Cijena dostave (maksimalno 4 artikla): 15,99 €

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Zone dostave

Zona dostave
Zona dostave Spartoo.com.hr proizvoda:
  • Hrvatska

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Livraison dans les pays voisins
Nažalost artikli sa stranice Spartoo.com.hr šalju se samo u Hrvatsku. Želite li naručiti za XX, morate naručiti sa stranice za europsko tržište, Spartoo.eu. Rok dostave: 7-10 radnih dana. (Rokovi dostave će biti navedeni na stranici plaćanja prema Vašoj adresi dostave). Cijena dostave: više >50 eura – besplatno manje <50 eura - 9,99 € Za sve dodatne informacije, možete se obratiti službi za korisnike za europsko tržište putem e-pošte na e-adresu adriana@spartoo.eu
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Kako ostvariti narudžbu

Kako ostvariti narudžbu

Moja košarica
Procedura za ostvarivanje narudžbe je sljedeća:
Ako ste već otvorili svoj račun, prijavite se na njega unosom e-adrese i lozinke. Ako još niste otvorili račun, učinite to. (Bez otvaranja korisničkog računa nije moguće ostvariti narudžbu.)
Nakon toga slijedite sljedeće korake:
  1. Odaberite modele odgovarajuće boje i veličine i dodajte ih u svoju košaricu.
  2. Nakon što ste odabrali i dodali u košaricu sve proizvode, kliknite na ikonu „Moja košarica” koja se nalazi u gornjem desnom kutu.
  3. Sada ćete potvrditi svoju narudžbu u pet koraka:
    • Imate li kupon za popust, unesite kȏd u zato predviđeno polje ili ga odaberite.;
    • Odaberite način plaćanja;
    • Odaberite način dostave;
    • Odaberite adresu za dostavu;
    (N.B) Vaša adresa za dostavu mora se nalaziti u zemlji koja odgovara stranici na kojoj obavljate kupnju (hrvatska narudžba ostvaruje se na hrvatskoj stranici spartoo.com.hr; francuska narudžba na našoj francuskoj stranici spartoo.com).
  4. Prije nego što pristupite plaćanju, provjerite sadržaj svoje košarice (veličinu/broj, boju) te zatim finalizirajte narudžbu unosom svojih bankovnih podataka.
Poslat ćemo Vam e-poruku u trenutku kada potvrdimo Vašu narudžbu, kao i kada je pošaljemo. Klikom na „Moj račun” u gornjem desnom dijelu stranice, zatim na „Moje narudžbe” te konačno na „Prikaži moju posljednju narudžbu” , možete pratiti kako napreduje Vaša narudžba. U ovoj rubrici također možete naći i povijest svih narudžbi koje ste ostvarili na stranici spartoo.com.hr kao i račun za svaku od njih. Tražite li bilo kakvu informaciju vezanu za svoju narudžbu, uđite u rubriku „Moje narudžbe” .
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kako naručiti ?
Procedura za ostvarivanje narudžbe je sljedeća:
Ako ste već otvorili svoj račun, prijavite se na njega unosom e-adrese i lozinke. Ako još niste otvorili račun, učinite to. (Bez otvaranja korisničkog računa nije moguće ostvariti narudžbu.)
Nakon toga slijedite sljedeće korake:
  1. Odaberite modele odgovarajuće boje i veličine i dodajte ih u svoju košaricu.
  2. Nakon što ste odabrali i dodali u košaricu sve proizvode, kliknite na ikonu „ Moja košarica” koja se nalazi u gornjem desnom kutu.
  3. Sada ćete potvrditi svoju narudžbu u pet koraka:
    • Imate li kupon za popust, unesite kȏd u zato predviđeno polje ili ga odaberite u padajućem izborniku
    • Odaberite način plaćanja
    • Odaberite način dostave
    • Odaberite adresu za dostavu
    (N.B) Vaša adresa za dostavu mora se nalaziti u zemlji koja odgovara stranici na kojoj obavljate kupnju (hrvatska narudžba ostvaruje se na hrvatskoj stranici spartoo.com.hr; francuska narudžba na našoj francuskoj stranici spartoo.com).
  4. Prije nego što pristupite plaćanju, provjerite sadržaj svoje košarice (veličinu/broj, boju) te zatim finalizirajte narudžbu unosom svojih bankovnih podataka.
Poslat ćemo Vam e-poruku u trenutku kada potvrdimo Vašu narudžbu, kao i kada je pošaljemo. Klikom na „Moj račun” u gornjem desnom dijelu stranice, zatim na „Moje narudžbe” te konačno na „Prikaži moju posljednju narudžbu” , možete pratiti kako napreduje Vaša narudžba. U ovoj rubrici također možete naći i povijest svih narudžbi koje ste ostvarili na stranici spartoo.com.hr kao i račun za svaku od njih. Tražite li bilo kakvu informaciju vezanu za svoju narudžbu, uđite u rubriku „Moje narudžbe” .
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Narudžba kao poklon
Darovna kartica kao poklon
Na stranici Spartoo možete kupiti darovnu karticu i pokloniti je svojim bližnjima:
  1. Odaberite iznos;
  2. Napišite im poruku ;
  3. Pošaljite je putem e-pošte ili je ispišite i osobno im je uručite.

Darovna kartica vrijedi godinu dana od dana aktivacije.

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Comment utiliser un coupon ou un chèque-cadeau
Imate li kupon ili poklon-bon, možete ga iskoristiti prilikom jednog naručivanja unosom njegovog koda u zato predviđeno polje broj 1. „kupon s popustom” na stranici za plaćanje. Ako imate kupon ili poklon-bon koji je već registriran, on će Vam biti ponuđen prilikom plaćanja.
Ako je Vaš poklon-bon važeći i ako Vaša narudžba ispunjava propisane uvjete korištenja, popust se automatski obračunava.
Ako se pojavi poruka o pogrešci, provjerite da li Vaša narudžba ispunjava uvjete potrebne za primjenu poklon-bona.
Pozivamo Vas da provjerite uvjete korištenja poklon-bona, prije njegovog korištenja. (Uvjeti korištenja poklon-bonova mogu se pregledati u rubrici „Moje pogodnosti” na Vašem korisničkom računu odabirom kategorije „Moji poklon-bonovi” i klikom na „više informacija ovdje”).
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Plaćanje

Plaćanje

PDV
Cijene istaknute u opisu proizvoda i u košarici uključuju PDV koji se obračunava prema trenutnoj stopi francuskog PDV-a.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Što ako moja banka odbija plaćanje?
Ako Vaša banka odbije plaćanje, narudžba će se automatski otkazati te se Vaš bankovni račun neće teretiti. Savjetujemo Vam da se obratite svojoj banci kako biste saznali koji su njezini uvjeti za online plaćanje. Nakon što razriješite problem s bankom, ponovno možete ostvariti svoju narudžbu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Problem s potvrđivanjem plaćanja
Usprkos naporima koje ulaže Spartoo i kvaliteti našeg bankarskog sučelja, informatičke poteškoće mogu se pojaviti prilikom plaćanja. Molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike kako bi Vas naš savjetnik uputio u daljnji postupak. Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Sigurnosno plaćanje
Odabrali smo CIC banku kako bismo Vam osigurali sigurno plaćanje.
Vaši bankovni podaci šifrirani su putem sigurnosnog standarda SSL-a (Secure Socket Layer) i preneseni u potpuno sigurnom okruženju na naš poslužitelj te našoj banci. Navedeni podaci se ni u kojem slučaju ne pohranjuju.
Navedena pravila odgovaraju sigurnosnim standardima koji jamče sigurnost Vaših transakcija.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Načini plaćanja
  • Visa ili Mastercard bankovna kartica (jednokratna uplata)
  • PayPal
  • Plaćanje pouzećem uz nadoplatu od 3 EUR
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Povrati robe i povrati sredstava

Moj povrat

Koji je rok za izvršenje povrata?
Rok za povrat Spartoo proizvoda
Zahtjev za povrat mora biti registriran u roku od 30 dana od isporuke paketa.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Procédure de retour
Procedura za povrat Spartoo proizvoda
Želite li izvršiti povrat, uđite u svoj korisnički račun i u rubrici „Moji povrati” odaberite „Izvrši zahtjev za povrat” . Slijedite niže izloženu proceduru:
Procedura :
  1. Odaberite narudžbu na koju se odnosi povrat te označite artikle koje želite vratiti. Morat ćete navesti razlog vraćanja proizvoda. Ovisno o Vašem izboru, vršimo zamjenu proizvoda ili povrat novca!
  2. Ispišite svoju etiketu za povrat (dostupna je u rubrici „Moji povrati” klikom na „Prikaži moj posljednji povrat”) i nalijepite je na svoj paket. Navedena etiketa vrijedi 30 dana nakon izvršenja zahtjeva za povrat.
  3. Kontaktirajte UPS i dogovorite termin za preuzimanje paketa. Podsjećamo Vas da artikl mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, s etiketom na odjevnom predmetu i zaštitnom folijom. Povrat se neće prihvatiti ako je model neprikladan za prodaju (oštećen, korišten ili uprljan). U navedenom slučaju proizvod će Vam biti vraćen i povrat novca neće se izvršiti.
  4. Pratite status povrata na svom korisničkom računu, u rubrici „Moji povrati” klikom na „Prikaži moj posljednji povrat”.
  5. Kada primimo Vaš paket u skladištu i potvrdimo povrat, pristupit ćemo povratu novca za vraćeni/e proizvod(e). Povrat novca izvršit će se istim putem kojim ste platili svoju narudžbu.
    U slučaju povrata novca na bankovnu karticu, međubankarski transfer može pomaknuti isplatu za nekoliko dana. Posjedujete li karticu s odgodom plaćanja, izvršenje povrata također će biti odgođeno.
    - Ako je Vaša bankovna kartica istekla ili istječe u tekućem mjesecu, zatražit ćemo Vaše bankovne podatke prilikom registracije zahtjeva za povrat, a povrat će se izvršiti putem bankovnog virmana.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Conditions de retour et de remboursement
Uvjeti povrata proizvoda
Svi artikli kupljeni na mrežnoj stranici Spartoo mogu biti predmet povrata neovisno o razlogu vraćanja.
Zahtjev za povratom mora se podnijeti u roku od 30 dana od datuma primitka Spartoo narudžbe. Nakon zahtjeva možete zatražiti: zamjenu veličine odjeće/broja obuće, povrat sredstava ili izdavanje kupona s protuvrijednošću.
Povrat artikala unutar navedenog roka mora obavezno slijediti proceduru detaljno izloženu u nastavku.
Pozor: kako bi bili prihvaćeni, artikli koji se vraćaju moraju zadovoljavati sljedeće uvjete:
  • Proizvodi ne smije biti nošeni na otvorenom;
  • Proizvodi moraju biti u potpunosti novi;
  • Vraćeni proizvodi moraju u potpunosti odgovarati isporučenim proizvodima;
  • Proizvodi moraju biti vraćeni u originalnoj ambalaži koja je u dobrom stanju (kutija od cipela koja nije zalijepljena), u dobro zapakiranom paketu;
  • Proizvodi moraju biti vraćeni u roku od 30 dana od primitka narudžbe;
  • Prazne kutije neće se uvažiti za zamjenu proizvoda ili povrat novca;
  • Slijedite proceduru za povrata artikala;

Povrat se obrađuje u roku od 7 do 10 radnih dana. Nakon potvrde povrata, pristupit ćemo povratu sredstava koji stupa na snagu u roku od 72 sata (maksimalno 5 dana).
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kako se odvija povrat sredstava?
Povrat sredstava uplaćenih za Spartoo proizvode
Nakon što potvrdimo Vaš povrat u skladištu, izvršit ćemo povrat sredstava istim putem kojim ste podmirili svoju narudžbu. Povrat se obrađuje u roku od 7 do 10 radnih dana. Nakon potvrde povrata, pristupit ćemo povratu sredstava koji stupa na snagu u roku od 72 sata (maksimalno 5 dana).
  • Kod povrata sredstava na bankovnu karticu, međubankarski transfer može pomaknuti isplatu za nekoliko dana. Posjedujete li karticu s odgodom plaćanja, i izvršenje povrata će takoder biti odgođeno.
  • Ako je vaša bankovna kartica istekla ili istječe u tekućem mjesecu, zatražit ćemo vaše bankovne podatke prilikom registracije zahtjeva za povrat, a povrat će se izvršiti putem bankovnog virmana.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Moram li platiti troškove povrata?
Troškovi povrata Spartoo proizvoda
Zamjene
Zamjena Spartoo proizvoda
  • Zamjena broja/veličine
Nudimo Vam mogućnost zamjene veličine odjeće ili broja obuće. Prilikom ostvarivanja zahtjeva za povrat, dovoljno je da zatražite zamjenu i odaberete novu veličinu/broj.

  • Zamjena modela ili boje
Ne vršimo zamjenu modela ni boje. Međutim, možete vratiti proizvod i ostvariti novu narudžbu.

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Prijavi pogrešku na stranici

Želim prijaviti pogrešku na mrežnoj stranici

Primijetio/la sam pogrešku na stranici
Pridajemo veliku pozornost opisu naših proizvoda i sadržaju na stranici. Ako ipak primijetite pogrešku, molimo Vas da nam javite putem obrasca za kontakt ili putem telefona na broj 01 7776 173. Unaprijed Vam zahvaljujemo na pomoći!
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Problemi prilikom potvrđivanja narudžbe

Problemi prilikom potvrđivanja narudžbe

Moji kuponi/poklon-bonovi nisu uvaženi
Uvjete korištenja kupona i poklon-bonova možete provjeriti klikom na „više informacija ovdje” , ispod koda kupona na svojem korisničkom računu, u rubrici „Moje pogodnosti” .
Podsjećamo Vas da
  1. bonovi za popust ne vrijede na proizvode na sniženju jer je na navedene proizvode već primijenjen popust.
    Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Ne mogu pronaći svoj kupon za popust / poklon-bon
Posjedujete li bonove za popust, možete ih pronaći i pregledati na svom korisničkom računu u rubrici Moje pogodnosti.
Ako se kuponi više ne nalaze na Vašem računu, moguće je da je njihov datum valjanosti istekao. Uvjete korištenja i datum isteka valjanosti svojih kupona možete provjeriti klikom na „više informacija ovdje”, ispod koda kupona, u rubrici „Moje pogodnosti” .
Obavještavamo Vas da, u slučaju povrata proizvoda ili povrata uplaćenog novca, ne izdajemo ponovno kupone iskorištene prilikom kupnje.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Moja narudžba nije vidljiva na računu
Ako Vaša narudžba nije vidljiva na Vašem korisničkom računu, molimo Vas kontaktirajte nas putem niže navedenog obrasca te u svom upitu navedite datum ostvarivanja narudžbe, kao i broj narudžbe (ako ga posjedujete).
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Ne mogu potvrditi svoje plaćanje
Usprkos naporima koje ulaže Spartoo i kvaliteti našeg bankarskog sučelja, prilikom plaćanja mogu se pojaviti informatičke poteškoće.
Molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike kako bi Vas naš savjetnik uputio u daljnji postupak. Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Mon panier
Dodavanje artikla u košaricu
Idite na opis proizvoda kojeg želite dodati. Odaberite veličinu proizvoda. Kliknite na « Dodaj u košaricu ».

Potvrda sadržaja košarice
Ako želite potvrditi svoju narudžbu, kliknite na « Moja košarica » u gornjem desnom kutu, a zatim na « «Naruči » u zelenom okviru.

Uklanjanje artikala iz košarice
Ako želite izbrisati određeni proizvod u košarici, kliknite na ikonu u obliku koša za smeće, koji se nalazi pored stupca « Ukupno ». Ako želite promijeniti količinu, kliknite na plus ili minus u stupcu « Kol. ». Razdoblje valjanosti košarice Sadržaj Vaše košarice valjan je otprilike 15 minuta. Dodavanje artikala u košaricu ne podrazumijeva njihovu rezervaciju. Zahvaljujemo Vam na razumijevanju.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Problemi s prijavom

Imam problem s prijavom

Problemi s prijavom
Imate li problema s prijavom, prvo provjerite da li Vaša internet veza funkcionira ispravno.
Ako se smetnja nastavi, molimo Vas da nam javite i navedete koji uređaj (kompjuter, tablet, smartphone) i preglednik (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome…) koristite kako bi naš informatički tim mogao razriješiti problem.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Proizvodi i zalihe

Krivotvorine

Spartoo i krivotvorine
Krivotvorenje je zakonom zabranjeno i izlaže počinitelja kaznenim sankcijama. Spartoo savjesno poštuje zakon i nabavlja robu izravno od službenih marki.
Stoga je u potpunosti nemoguće da jedan od naših klijenata primi krivotvorinu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Rezervacija artikla

Je li rezervacija artikla moguća?
Nažalost, Spartoo ne nudi opciju rezervacije artikala. Kako ne biste ostali bez željenog artikla, savjetujemo Vam da ostvarite svoju narudžbu čim prije.
Napomena: Artikl koji je dodan u košaricu nije rezerviran.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Zalihe i dostupnost proizvoda

Zalihe i dostupnost proizvoda
Na stranici spartoo.com.hr predstavljeni su samo proizvodi koji su dostupni za prodaju. Međutim, zalihe modela u određenoj veličini mogu se rasprodati. Ako proizvod nije dostupan u Vašoj veličini, pretplatite se na e-obavijesti o dostupnosti proizvoda klikom na „Obavijesti me o dostupnosti“.
Obavijest o dostupnosti:
Želite li biti obaviješteni putem e-pošte o dostupnosti proizvoda, kliknite na „Obavijesti me o dostupnosti“ te zatim odaberite željenu veličinu i unesite svoju e-adresu.
Ako niste primili e-obavijest, znači da zalihe određenog proizvoda nisu obnovljene. Predlažemo Vam da pregledate slične artikle kako biste pronašli nešto drugo za sebe u skladu sa svojim ukusom.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Kako mogu pronaći određeni artikl?

Kako mogu pronaći određeni artikl?
Pretraživanje putem naziva ili marke:
Upišite naziv proizvoda ili marke koju tražite u tražilicu koja se nalazi na vrhu početne stranice.
Na zaslonu će se pojaviti svi proizvodi koji odgovaraju kriterijima Vaše pretrage.
Pretraživanje putem modnog svijeta ili kategorije proizvoda:
Prilikom pretrage proizvoda možete koristiti ponuđene filtere.
Na vrhu stranice nalazi se traka s masno otisnutim ključnim riječima. Kliknite na jednu od njih kako biste pristupili istoimenoj kategoriji. Nakon toga možete suziti pretraživanje odabirom jedne od potkategorija.
Primjerice: kliknite na jednu od osnovnih kategorija (novo, žene, muškarci, djeca, ekskluzivne marke, outlet), a zatim na odgovarajuću potkategoriju (obuća, torbe, odjeća, tenisice, haljine, ručne torbe itd.).
Pretraživanje putem marke:
Kliknite na rubriku „715 marki“ na vrhu početne stranice.
Odaberite marku koju tražite, a zatim suzite svoje pretraživanje pomoću filtera koji su dostupni na lijevoj strani (spol, model, cijena, veličina, boja itd.)
Pretraživanje putem reference proizvoda:
Poznajete li referencu proizvoda, unesite je direktno u tražilicu na vrhu stranice.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Gdje pronaći informacije o proizvodima?

Gdje mogu pronaći informacije o proizvodu?
Želite li pristupiti informacijama o određenom proizvodu, idite na opis proizvoda u kojem možete provjeriti opis, sastav i dimenzije proizvoda.
Na navedenoj stranici možete pogledati i fotografije proizvoda koje je naš foto studio snimio iz više kutova.
U nekim slučajevima omogućen je i 3D prikaz, odnosno okret proizvoda za 360 stupnjeva koji Vam omogućuje pregled proizvoda iz svih kuteva kao da biste ga držali u rukama.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Veličina proizvoda

Kako odabrati odgovarajuću veličinu obuće?
Pozivamo Vas da prilikom odabira veličine proizvoda, provjerite „Savjet o veličini“ koji se nalazi u opisu svakog proizvoda. Navedeni savjet dali su kupci navedenog proizvoda: savjetujemo Vam da ga slijedite. Međutim, moguće je da savjet ne vrijedi u Vašem slučaju.
; Možete provjeriti i vodič za veličine koji se nalazi ispod informacije o veličini.
Vaša veličina nije više dostupna?
Kliknite na „Obavijesti me o dostupnosti”: obavijestit ćemo Vas putem e-pošte kada artikl bude ponovno dostupan. Ako još uvijek niste primili e-obavijest o dostupnosti proizvoda, znači da zalihe proizvoda nisu obnovljene. Predlažemo Vam da pogledate slične artikle, kako biste pronašli neki drugi artikl po svojem ukusu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kako odabrati odgovarajuću veličinu odjeće?
Pozivamo Vas da prilikom odabira veličine proizvoda, provjerite „Savjet o veličini“ koji se nalazi u opisu svakog proizvoda. Navedeni savjet dali su kupci navedenog proizvoda: savjetujemo Vam da ga slijedite. Međutim, moguće je da savjet ne vrijedi u Vašem slučaju.
; Možete provjeriti i vodič za veličine koji se nalazi ispod informacije o veličini.
Vaša veličina nije više dostupna?
Kliknite na „Obavijesti me o dostupnosti”: obavijestit ćemo Vas putem e-pošte kada artikl bude ponovno dostupan. Ako još uvijek niste primili e-obavijest o dostupnosti proizvoda, znači da zalihe proizvoda nisu obnovljene. Predlažemo Vam da pogledate slične artikle, kako biste pronašli neki drugi artikl po svojem ukusu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Ima li Spartoo velike veličine u svojoj ponudi?
Na Spartoo pažljivo odabiremo brojne marke i modele te surađujemo s našim partnerima kako bismo Vam ponudili bogatu ponudu.
Pripremili smo za Vas i izbor velikih veličina ženske obuće iznad broja 41 i muške obuće do broja 54.
Želite li ih pogledati, pozivamo Vas da koristite filtere pretraživanja: odaberite vrstu obuću te željenu veličinu: svi modeli koji odgovaraju kriterijima Vaše pretrage prikazat će se na stranici.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Proizvodi partnera

Proizvodi partnera

Što je proizvod partnera?
Proizvod partnera je proizvod u vlasništvu profesionalnih i neovisnih trgovaca koji prodaju preko stranice spartoo.com.hr. Svi prodavači su kvalificirani i Spartoo ih je pažljivo odabrao. Spartoo pomno prati svaku marketplace transakciju, narudžbu i dostavu, kako bi osigurao besprijekornu uslugu svojim klijentima.
Proizvodi partnera nose oznaku „PROIZVOD PARTNERA”. Proizvode na stranici moguće je filtrirati prema prodavaču (u filterima možete označiti "Spartoo" ili "Partneri").
Na stranici svakog proizvoda partnera nalaze se informacije o prodavaču, politici dostave i povrata.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Uvjeti plaćanja, dostave i povrata proizvoda partnera
Načini plaćanja:
Proizvode partnera možete platiti isključivo Visa ili Mastercard bankovnom karticom ili putem PayPala. Spartoo nadzire sve transakcije te su one u potpunosti sigurne. Podaci o vašoj transakciji ne dijele se nikada s trgovcem.
Dostava i povrat:
Dostava proizvoda partnera se naplaćuje. Cijenu dostave možete provjeriti na stranici samog proizvoda, u rubrici „Politika dostave” ili na stranici za plaćanje, prije nego što potvrdite svoju narudžbu. Želite li napraviti povrat, prijavite se na svoj Spartoo korisnički račun i u rubrici „Moji povrati” ispunite zahtjev za povrat. Povrat je besplatan, osim ako to nije drugačije navedeno na stranici proizvoda. Primit ćete e-poruku s unaprijed plaćenom etiketom za povratom i otpremnicom, ako je povrat besplatan (ili adresu za povrat, ako se povrat naplaćuje.) Predajte svoj paket odgovarajućem transporteru.
Svaki partner ima svoju politiku plaćanja, dostave i povrata, te se ona ponekad razlikuje od politike plaćanja, dostave i povrata Spartoo proizvoda.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kako se vrši dostava proizvoda partnera?
Nakon što ostvarite svoju narudžbu na spartoo.com.hr, partner će vam je poslati u roku od 48 sati.
Nakon otpreme narudžbe, poslat ćemo vam e-mail s nazivom transportera i brojem za praćenje te ćete na stranicama navedenog transportera moći pratiti svoju pošiljku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Koja je procedura za povrat proizvoda partnera?
Proizvode partnera moguće je vratiti, no potrebno je poštovati rok za povrat. Rok za povrat naveden je na stranici svakog proizvoda, u rubrici „Politika povrata”.
Želite li vratiti proizvod partnera, prijavite se na svoj spartoo.com.hr korisnički račun i ispunite zahtjev za povrat u rubrici „Moji povrati”.
Na vašu e-mail adresu poslat ćemo vam etiketu za besplatan povrat i otpremnicu, koje morate isprintati. Zalijepite etiketu na vanjski karton paketa za povrat, a otpremnicu stavite unutar paketa.
Predajte paket transporteru koji je naveden u e-mailu koji ste primili, nakon ispunjavanja zahtjeva za povrat.
Nakon što partner primi paket, Spartoo će vam izvršiti povrat novca u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Moje narudžbe

Druga narudžba

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Izmijeniti / Otkazati narudžbu

Izmijeniti / Otkazati narudžbu

Izmjena – Otkazivanje narudžbe
  • Ako je Vaša narudžba „na čekanju pripreme”:
Još uvijek možete promijeniti veličinu/broj ili otkazati narudžbu na svom korisničkom računu ili putem e-poruke o potvrdi narudžbe. Također, možete izmijeniti i adresu za dostavu. Za sve ostale izmjene, pozivamo Vas da se obratite našoj službi za korisnike.
  • Ako je status Vaše narudžbe „Na provjeri” ili „U tijeku”:
Još uvijek imate mogućnost otkazati je ili izmijeniti pozivom na broj 01 7776 173 (besplatna usluga standardna cijena poziva) od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati.
Mogućnost izmjene u navedenom slučaju ovisi o napretku narudžbe u našem skladištu.
  • Ako je status Vaše narudžbe „U tranzitu” ili „Poslano” :
Nažalost više ne možemo izmijeniti Vašu narudžbu jer je ona već napustila naše skladište. Prijevoznik će Vam dostaviti paket na adresu koju ste naveli. Predlažemo Vam da odbijete primiti paket kako bi se proces povrata ubrzao. Želite li provjeriti status svoje narudžbe, idite na svoj korisnički račun te kliknite na odjeljak „Moje narudžbe”.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Izmjena osobnih podataka

Želim preuzeti svoj račun

R1
Provjerila sam informacije u vezi s Vašim upitom i obavještavam Vas da smo promijenili postupak zahtjeva R1 računa te sami možete unijeti navedene informacije tvrtke na Vašem računu. Prijavite se na svoj korisnički račun. Klikom na „Moje narudžbe” u donjem desnom dijelu stranice, zatim na „Prikaži moju posljednju narudžbu ” te konačno klikom na „ Preuzmi račun” , možete sami unijeti potrebne podatke Vaše tvrtke. U navedenoj rubrici ćete morati unijeti ime tvrtke u podrubrici ¨Naziv tvrtke¨, napišite OIB u podrubriku˝Ime˝ a broj OIB-a unesite u podrubriku ˝Prezime˝. Šaljem Vam sliku u privitku poruke da Vam lakše objasnim.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Povrati robe - Zamjene - Povrat sredstava

Želim izvršiti povrat

Kako izvršiti povrat proizvoda?
Procedura za povrat proizvoda
Želite li izvršiti povrat, uđite u svoj korisnički račun i u rubrici „Moji povrati” odaberite „Izvrši zahtjev za povrat” . Zatim slijedite sljedeću proceduru:
Procedura:
  1. Odaberite odgovarajuću narudžbu i označite artikle u narudžbi koje želite vratiti. Bit će zatraženo od Vas da navedete razlog vraćanja.
  2. Ispišite svoju etiketu za povrat (dostupna u rubrici „Moji povrati” klikom na „Prikaži moj posljednji povrat”) i nalijepite je na svoj paket. Navedena etiketa vrijedi 30 dana nakon izvršenja zahtjeva za povrat.
  3. Kontaktirajte UPS i dogovorite termin za preuzimanje paketa.
  4. Podsjećamo Vas da artikl mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, s etiketom na odjevnom predmetu i zaštitnom folijom. Povrat se neće prihvatiti ako je model neprikladan za prodaju (oštećen, korišten ili uprljan). U navedenom slučaju proizvod će Vam biti vraćen i povrat sredstva neće se izvršiti.
  5. Pratite status svojeg povrata na korisničkom računu, u rubrici „Moji povrati” odabirom „Prikaži moj posljednji povrat”.
  6. Kada primimo Vaš paket u skladištu i potvrdimo povrat, pristupit ćemo povratu novca za vraćeni/e proizvod(e). Povrat novca izvršit će se istim načinom kojim ste platili svoju narudžbu.
    U slučaju povrata novca na bankovnu karticu, međubankarski transfer može pomaknuti isplatu za nekoliko dana. Posjedujete li karticu s odgodom plaćanja, i izvršenje povrata će također biti odgođeno.
    Ako je Vaša bankovna kartica istekla ili istječe u tekućem mjesecu, zatražit ćemo Vaše bankovne podatke prilikom registracije zahtjeva za povrat, a povrat će se izvršiti putem bankovnog virmana.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Troškovi povrata
Troškovi povrata Spartoo proizvoda
  • Hrvatska : povrat putem DPD-a je besplatan. Za sve druge oblike povrata klijent snosi poštanske troškove.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Je li moguća zamjena proizvoda?
  • Zamjena Spartoo proizvoda

  • Nudimo Vam mogućnost zamjene veličine proizvoda: tijekom ispunjavanja zahtjeva za povrat, dovoljno je da zatražite zamjenu proizvoda i unesete željenu veličinu/broj.
    Ne vršimo zamjene modela ili boje. Predlažemo Vam da u navedenom slučaju vratite proizvod i ostvarite novu narudžbu nakon što potvrdimo Vaš povrat.
    Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Koji je rok za povrat proizvoda?
Rok za povrat Spartoo proizvoda
Zahtjev za povrat proizvoda morate izvršiti u roku od 30 dana od dostave proizvoda.

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Zatražio/la sam zamjenu proizvoda. Kada ću primiti novi artikl?
Maksimalan rok za dostavu nove narudžbe je 15 radnih dana (subota, nedjelja i blagdani ne uzimaju se u obzir prilikom izračuna datuma isporuke).
Rok obrade Vašeg zahtjeva za povrat je od 7 do 10 radnih dana od datuma slanja paketa za povrat. Navedeni rok uzima u obzir vrijeme potrebno za vraćanje paketa u naše skladište te obradu vraćenog paketa (provjera sadržaja paketa, potvrda, pripremanje nove narudžbe).
Nakon toga, naš tim za logistiku predaje Vaš paket prijevozniku kojeg ste odabrali prilikom ispunjavanja zahtjeva za povrat. Rok dostave novog paketa je od 2 do 5 radnih dana.
Bit ćete obaviješteni putem e-pošte o svakoj novoj etapi dostave narudžbe.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Uvjeti povrata proizvoda i vraćanja uplaćenog iznosa
Uvjeti povrata Spartoo proizvoda
Svi proizvodi kupljeni na Spartoo stranici mogu biti vraćeni bez obzira na razlog vraćanja.
Zahtjev za povrat mora biti ispunjen u roku od 30 dana od primitka narudžbe. U svom zahtjevu možete zatražiti novu veličinu, povrat novca ili izdavanje kupona s protuvrijednošću.
Povrat proizvoda mora imperativno slijediti niže izloženu proceduru.
Pozor: kako bi se povrat uvažio, proizvodi koji se vraćaju moraju zadovoljiti sljedeće uvjete :
  • proizvodi ne smiju biti nošeni na otvorenom;
  • proizvodi moraju biti u potpunosti novi;
  • vraćeni proizvodi moraju u potpunosti odgovarati isporučenim proizvodima;
  • proizvodi se vraćaju u originalnoj ambalaži koja mora biti u dobrom stanju (kutija od cipela koja nije zalijepljena) u dobro zapakiranom paketu;
  • proizvodi moraju biti vraćeni u roku od 30 dana od primitka narudžbe;
  • prazne kutije neće se uvažiti za zamjenu proizvoda ili povrat novca;
  • procedura za povrat mora biti poštovana;
Povrat će se obraditi u roku od 7 do 10 radnih dana. Nakon što potvrdimo povrat, pristupit ćemo isplati uplaćenog iznosa koja će se izvršiti u roku od 72 sata (maksimalno 5 dana).
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Izvršio/la sam povrat

Želim preuzeti svoju etiketu za povrat
Želite li preuzeti svoju etiketu za povrat, uđite u svoj korisnički račun. U rubrici „Moji povrati”, odaberite, „Vidi moje povrate” . Zatim
  • Pronađite povrat za koji želite preuzeti etiketu za povrat ;
  • Kliknite na „Kako poslati svoj paket?” ;
  • Kliknite na poveznicu etikete (prva točka procedure za povrat).
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Želim poništiti svoj zahtjev za povrat
Ako ste izvršili zahtjev za povrat, no ipak želite zadržati svoje artikle, pošaljite našoj službi za korisnike zahtjev za otkazivanjem povrata. Izmjena će se vrlo brzo izvršiti.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Želim pristupiti podacima o povratu paketa
Želite li provjeriti status svog povrata, idite na svoj korisnički račun, a zatim u odjeljku „Moji povrati”, odaberite „Vidi moje povrate” .
Za sve dodatne informacije, obratite se našoj službi za korisnike.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Želim vas kontaktirati u vezi s povratom novca
Za početak, žao nam je zbog eventualnih poteškoća s kojima ste se susreli.
Kontaktirajte nas putem telefona ili ispunjavanjem obrasca za kontakt kako bismo Vam pružili više informacija u vezi s Vašim povratom novca.
Možete nas kontaktirati klikom na niže navedenu poveznicu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Nisam slijedio/la proceduru za povrat, koliko dugo će trajati obrada mog povrata?

Nisam slijedio/la proceduru za povrat, koliko dugo će trajati obrada mog povrata?
Vratili ste nam svoju narudžbu, no niste slijedili proceduru za povrat. Najprije provjerite da ste paket poslali na dobru adresu.
Vaš paket sporije će se obraditi, jer se najprije obrađuju ispravno izvršeni povrati. Postupak utvrđivanja pošiljatelja, sadržaja i odgovarajućeg korisničkog računa, također mogu usporiti proces obrade.
Za obradu neregularnog povrata potrebno nam je dodatnih jedan do dva tjedna, za razliku od regularnih povrata koji se obrađuju u roku od 7 do 10 dana.
Zahvaljujemo Vam na razumijevanju.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Povrati robe i povrati sredstava

Moj povrat

New collection request IZDALI SMO NOVI NALOG
Provjerila sam informacije u vezi s Vašim upitom i potvrđujem Vam da sam izdala novi nalog dostavnoj službi DPD za prikup paketa na adresu: XXX Dostavna služba DPD automatski je obaviještena o Vašem povratu i paket će se preuzeti u roku od dva radna dana na adresi koju ste naveli za dostavu. Ako ne budete kontaktirani u navedenom roku od strane DPD-a, molim Vas da nas kontaktirate. Prije prihvaćanja povrata, dostavna služba DPD će Vam poslati SMS ili e-mail poruku, otprilike sat vremena od primitka. Dostavna služba će imati etiketu za besplatan povrat a Vama će izdati potvrdu o preuzimanju paketa. Ako Vam dostavljač odbije dati potvrdu molim Vas da uslikate etiketu koju će dostavljač zalijepiti na paket, to nam je jako bitno te služi kao dokaz da ste predali paket. Unaprijed Vam zahvaljujem. Žao mi je zbog poteškoća na koje ste naišli.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Praćenje pošiljke – Rok isporuke – Problemi s dostavom

Želim pratiti status svoje pošiljke

Praćenje pošiljke
Status Vaše pošiljke ažurira se tijekom cjelokupnog procesa. Etape dostave su sljedeće:
  • Na čekanju priprema: Vaša narudžba je uvažena;
  • Priprema se: naš tim za logistiku upravo priprema Vašu narudžbu;
  • U tranzitu: Vaša narudžba je spremna za otpremu: istog dana će se predati prijevozniku;
  • Poslano: Vaša narudžba je napustila naše skladište: poveznica za praćenje pošiljke na stranici prijevoznika poslana je na Vašu e-adresu. Želite li provjeriti status svoje narudžbe, uđite u svoj korisnički račun, a zatim kliknite na rubriku „Moje narudžbe“.
    Ako je Vaša narudžba poslana, na stranici prijevoznika možete pratiti svoj paket:
    Želite li pratiti svoj paket, idite na svoj korisnički račun, a zatim kliknite na rubriku „Moje narudžbe“ . Odaberite svoju narudžbu te zatim kliknite na „Prati moj paket“ (u gornjem desnom kutu stranice).
    Napomena: poveznica se ponekad ažurira tek nakon nekoliko sati.. Ako poveznica ne funkcionira dan nakon slanja narudžbe, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike.
    Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Kada ću primiti svoju narudžbu?

Kada će mi paket biti isporučen?
Želite li saznati za koju datum je predviđena dostava Vašeg paketa, idite na svoj korisnički račun, a zatim kliknite na rubriku „Moje narudžbe“ . Odaberite svoju narudžbu. Datum je naveden u rubrici „Prati moj paket“ .
Ako je Vaša narudžba poslana, na stranici prijevoznika možete pratiti kako napreduje njezina isporuka:
Želite li pratiti svoj paket, uđite u svoj korisnički račun, a zatim kliknite na rubriku „Moje narudžbe“ . Zatim odaberite svoju narudžbu te kliknite na „Prati moj paket“ (u gornjem desnom kutu stranice). Napomena: poveznica se ponekad ažurira tek nakon nekoliko sati. Ako poveznica ne funkcionira dan nakon slanja narudžbe, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Imam problem s dostavom (još uvijek nisam primio/la svoj paket)

Moja narudžba je predana prijevozniku, no još uvijek mi nije isporučena
Ako rok isporuke nije prekoračen:
molimo Vas za strpljenje. Vaš paket je na putu i uskoro će Vam biti isporučen.
Ako je rok za dostavu prekoračen:
  • jeste li pronašli obavijest o dospijeću paketa u svom poštanskom sandučiću?
Kontaktirajte UPS i navedite im broj za praćenje. Pružit će Vam informacije o tome gdje se nalazi Vaš paket te kada će Vam se isporučiti.
  • Status Vaše Spartoo narudžbe je „Isporučeno“, no još uvijek niste primili svoju narudžbu?
Moguće je da je netko iz Vašeg okruženja preuzeo paket za vrijeme Vašeg odsustva (susjed, pazikuća…). Kontaktirajte ih i provjerite da li su preuzeli Vaš paket.
U suprotnom, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike kako bi naš djelatnik mogao istražiti gdje se nalazi Vaš paket. Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku. Ispričavamo se zbog navedene neugodnosti.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Nisam primio/la narudžbu, iako je njezin status „Isporučeno”
Prije svega, vrlo nam je žao zbog navedene neugodnosti.
Pozivamo Vas da provjerite je li možda Vaš susjed ili pazikuća preuzeo paket umjesto Vas.
Ako to nije slučaj, molimo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike, kako bi Vas naš savjetnik uputio u daljnji postupak. Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Krajnji rok za dostavu je prekoračen
Prije svega, vrlo nam je žao zbog navedene neugodnosti.
Navedeni problem može biti posljedica različitih uzroka. Pozivamo Vas da provjerite status svoje pošiljke, pomoću poveznice za praćenje paketa (nalazi se u Vašem korisničkom računu, na stranici Vaše narudžbe) kako bismo mogli utvrditi pravi uzrok problema. Na navedenoj poveznici, prijevoznik detaljno bilježi kako napreduje isporuka Vašeg paketa.
  • Moguće je da je kurir zaboravio ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke u Vašem poštanskom sandučiću. Kurir će vjerojatno ponovno pokušati izvršiti isporuku.
  • Ako je status Vaše pošiljke, „Vraćen pošiljatelju”, prijevoznik vjerojatno nije uspio naći Vašu adresu uslijed određenih problema s adresom. Kada paket stigne natrag u naše skladište, kontaktirat ćemo Vas kako bismo Vam ponovno poslali paket ili vratili uplaćeni novac.
  • Ako je status Vaše pošiljke „Isporučeno”, paket je dostavljen na adresu koju ste naveli prilikom naručivanja. Pozivamo Vas da provjerite da li je možda Vaš susjed ili pazikuća preuzeo paket umjesto Vas.
  • Ako sistem praćenja paketa pokazuje znakove svojstvene gubitku paketa (dugi rokovi čekanja, status koji se ne mijenja), pozivamo Vas da nas kontaktirate što prije moguće kako bismo mogli kontaktirati prijevoznika i pokrenuti istragu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Što ako sam odsutan/odsutna u trenutku isporuke paketa?
Dostava na kućnu adresu:
Ako niste prisutni u trenutku dolaska kurira, u poštanskom sandučiću će Vam ostaviti obavijest o dospijeću paketa. Kurir će ponovno pokušati izvršiti isporuku. Možete i kontaktirati UPS te zatražiti informacije o tome gdje se nalazi Vaš paket te kada će Vam biti isporučen.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Odbio/la sam paket

Odbio/la sam paket
Odbili ste primiti paket prilikom njegovog uručenja.
Spartoo narudžbe: Nakon što paket bude vraćen u skladište, poslat ćemo Vam e-poruku te Vam ponuditi ponovno slanje paketa na drugu adresu ili povrat novca. Nakon što primite navedenu e-poruku, kontaktirajte našu službu za korisnike te nam priopćite svoju odluku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Primio/la sam prazan paket

Primio/la sam prazan paket
Primili ste paket koji je prazan. Prije svega, vrlo nam je žao zbog navedene neugodnosti.
Pozivamo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike kako bi Vas naš savjetnik uputio u daljnji postupak. Molimo Vas da svojem upitu priložite i fotografije paketa . Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Problem s primljenom narudžbom

Narudžba nije u skladu s naručenim
Narudžba koju ste primili ne odgovara narudžbi koju ste ostvarili na stranici. Vrlo nam je žao zbog navedene neugodnosti.
Pozivamo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike kako bi Vas naš savjetnik uputio u daljnji postupak. Molimo Vas da svom upitu priložite slike proizvoda kako bi se ubrzao postupak . Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Jedan od primljenih proizvoda je neispravan
Jedan od primljenih proizvoda ima grešku u proizvodnji. Vrlo nam je žao zbog navedene neugodnosti.
Pozivamo Vas da kontaktirate našu službu za korisnike kako bi Vas naš savjetnik uputio u daljnji postupak. Molimo Vas da svom upitu priložite slike neispravnog proizvoda kako bi se ubrzao postupak.
Odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Račun

Želim preuzeti svoj račun

Preuzimanje računa
Spartoo narudžbe:
Želite li preuzeti račun, idite na svoj korisnički račun. U rubrici „Moje narudžbe“ , odaberite odgovarajuću narudžbu. Zatim kliknite na „Preuzmi moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice.
Obavještavamo Vas de je račun dostupan tek nakon otpreme narudžbe.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Moj račun

Brisanje računa

Želim izbrisati svoj korisnički račun

Brisanje korisničkog računa
Služba za korisnike nažalost nema ovlaštenje izbrisati račun klijenta. Savjetujemo Vam da ne brišete svoj račun, ako nije prošlo 30 dana od primitka narudžbe. Naime, u slučaju problema s primljenim artiklima, nećete moći izvršiti povrat proizvoda Ako želite izbrisati svoj korisnički račun morate se prvo prijaviti na svoj korisnički račun unosom e-maila i lozinke. Nakon toga kliknite na ikonu "Moj korisnički račun" u gornjem desnom kutu. Nakon toga će Vam se prikazati različite rubrike na lijevoj strani. Molim Vas da kliknete na rubriku "Izbriši račun" na svom korisničkom računu kako biste izbrisali svoj račun. Savjetujemo Vam da ne brišete svoj račun, ako nije prošlo 30 dana od primitka narudžbe. Naime, u slučaju problema s primljenim artiklima, nećete moći izvršiti povrat proizvoda.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Isplata kupona s protuvrijednošću

Želim zatražiti isplatu kupona s protuvrijednošću

Isplata kupona s protuvrijednošću
Želite li zatražiti isplatu kupona s protuvrijednošću, prijavite se najprije na svoj korisnički račun. Kliknite na „Moj račun” u gornjem desnom kutu stranice kako biste pristupili svojem računu. Isplatu kupona s protuvrijednošću možete zatražiti u rubrici „Moje pogodnosti” .
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Izmjena e-adrese

Želim promijeniti svoju e-adresu

Izmjena e-adrese
Budući da je Vaša e-adresa identifikacijski podatak, ne možete je sami izmijeniti. Pozivamo Vas da se obratite našoj službi za korisnike putem telefona ili putem obrasca za kontakt : naš savjetnik će Vam odgovoriti u najkraćem mogućem roku!
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Izmjena osobnih podataka

Želim izmijeniti svoje osobne podatke

Izmjena adrese za dostavu narudžbe koja je u tijeku
Želite li izmijeniti svoju adresu za dostavu, molimo Vas pogledajte odjeljak „Moje narudžbe”. Zahvaljujemo Vam na razumijevanju.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Izmjena osobnih podataka
Želite li izmijeniti svoje osobne podatke, prijavite se najprije na svoj korisnički račun unosom e-adrese i lozinke. Zatim kliknite na „Moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice kako biste pristupili svom računu. Svoje osobne podatke možete izmijeniti klikom na rubriku „Moj račun“ , koja se nalazi na lijevoj strani korisničkog računa.
Važna napomena: Ako želite izmijeniti adresu za dostavu aktualne narudžbe, kliknite na rubriku „Moje narudžbe“ . Naime, Vaša adresa za dostavu već je primijenjena na navedenu narudžbu, te se izmjena adrese za dostave mora izvršiti u navedenoj rubrici. Zahvaljujemo Vam na razumijevanju.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Lozinka

Problemi s lozinkom

Moja lozinka ne funkcionira
Molimo Vas da najprije provjerite da li ste unijeli e-adresu s kojom ste stvorili svoj korisnički račun.
Za prijavu na račun, potrebno je prethodno stvoriti korisnički račun. Jednostavan unos e-adrese za prijavu na newsletter ne implicira stvaranje računa.
Ako ste zaboravili svoju lozinku, možete zatražiti novu.
Ako ste zaboravili svoju lozinku, možete zatražiti novu. Kliknite na rubriku „Moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice, zatim na rubriku „Postojeći klijent, prijavi se“ te na Zaboravili ste svoju lozinku?Kliknite ovdje.“ . Unesite svoju e-adresu. Nova lozinka bit će Vam poslana na navedenu e-adresu.
Lozinku možete zatim izmijeniti u svom korisničkom računu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Želim izmijeniti svoju lozinku
Želite li izmijeniti svoju lozinku, prijavite se najprije na račun. Zatim kliknite na Moj račun“ , u gornjem desnom kutu stranice. Izmjena se vrši u korisničkom računu, u rubrici „Moj račun“ na lijevoj strani. Odaberite „Moja lozinka“ i izmijenite je!
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Zaboravio/la sam svoju lozinku
Molimo Vas da najprije provjerite da li ste unijeli e-adresu s kojom ste stvorili svoj korisnički račun.
Za prijavu na račun, potrebno je prethodno stvoriti korisnički račun. Jednostavan unos e-adrese za prijavu na newsletter ne implicira stvaranje računa.
Ako ste zaboravili svoju lozinku, možete zatražiti novu. Kliknite na rubriku „Moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice, zatim na rubriku „Postojeći klijent, prijavi se“ te na „Zaboravili ste svoju lozinku?Kliknite ovdje.“ . Unesite svoju e-adresu. Nova lozinka bit će Vam poslana na navedenu e-adresu.
Lozinku možete zatim izmijeniti u svom korisničkom računu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Newsletteri

Želim podesiti postavke newslettera

Otkazivanje pretplate na newsletter
Želite li urediti svoje pretplate, prijavite se najprije na svoj korisnički račun. Zatim kliknite na „Moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice kako biste pristupili svom korisničkom računu. Odaberite „Moje pretplate“ u rubrici „Moj račun“ na lijevoj strani korisničkog računa.
Ne želite li više primati newslettere, dovoljno je da kliknete na „Otkaži pretplatu na newslettere“ u rubrici broj 3 te da označite newslettere koje više ne želite primati. Nemojte zaboraviti potvrditi unesene izmjene!
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Upravljanje pretplatama
Želite li urediti svoje pretplate, prijavite se najprije na svoj korisnički račun. Zatim kliknite na „Moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice kako biste pristupili svom korisničkom računu. Odaberite „Moje pretplate“ u rubrici „Moj račun“ na lijevoj strani korisničkog računa.
Želite li se pretplatiti na newsletter, idite na rubriku broj 2 „Upravljanje pretplatama“ . Želite li se pretplatiti na određeni newsletter, označite ga kvačicom. Želite li otkazati pretplatu na određeni newsletter, uklonite kvačicu.
Na dnu stranice možete odabrati i učestalost primanja određenog newslettera.
Nemojte zaboraviti potvrditi unesene izmjene!
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Odjava

Želim se odjaviti sa svog korisničkog računa

Odjava
Želite li se odjaviti sa svog korisničkog računa, kliknite na „Moj račun“ u gornjem desnom kutu stranice, a zatim na „Odjava“ .
Nakon odjave, možete ostaviti svoje računalo upaljeno bez straha da će netko pristupiti Vašem korisničkom računu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Pogodnosti

Premium usluga

Service premium
{UC_SITE_NAME} vam nudi pretplatu na Premium uslugu.
Riječ je o jednogodišnjoj pretplati koja se naplaćuje jednokratno u trenutku kupnje. Želite li nastaviti koristiti navedenu uslugu, nakon njezinog istjeka, morate ponovno kupiti jednogodišnju pretplatu putem stranice.
Premium pogodnosti ne primjenjuju se na proizvode partnera, koji su označeni ikonicom „Proizvod partnera”

Premium pogodnosti su sljedeće:

  • Hrvatska:

- 10% izravnog popusta na artikle izvan perioda sezonskog sniženja
- 5% izravnog popusta na artikle koji su sniženi u sklopu sezonskog sniženja
- plaćanje pouzećem bez dodatnih troškova
- ekskluzivne pogodnosti: dodatni popusti rezervirani za Premium članove tijekom „Premium Days”

  • Uvjeti korištenja popusta:

- Uvjeti korištenja popusta od 10%: navedeni popust ne može se kombinirati s drugim popustima ni primijeniti na marke koje su isključene iz ponude (vidi uvjete trenutnih ponuda).

- Uvjeti korištenja popusta od 5%: navedeni popust može se kombinirati s popustima u sklopu sezonskog sniženja. Popust se ne može kombinirati s drugim popustima. Navedeni popust može se primijeniti isključivo na artikle koji su sniženi u sklopu sezonskog sniženja.

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Poklon-bonovi i kuponi za popust

Zašto ne mogu iskoristiti svoj popust za kupnju proizvoda koji su na sezonskom sniženju?
Kuponi za popust ne mogu se kombinirati s drugim kuponima ni promocijama. Uvjete korištenja određenog kupona možete provjeriti na svom korisničkom računu, u rubrici „Moje pogodnosti” , a zatim u podrubrici „Moji poklon-bonovi” kliknite na „Više informacija ovdje”.
Budući da su sezonska sniženja vrsta popusta, ne možete iskoristiti svoj kupon za kupnju već sniženih proizvoda. Sačuvajte svoj kupon i iskoristite ga prilikom sljedeće kupnje!
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kako mogu iskoristiti svoj kupon za popust?
Posjedujete li kupon, možete ga iskoristiti prilikom kupnje unosom njegovog koda u zato predviđeno polje, polje br. 1 „kupon za popust“ na stranici za plaćanje. Posjedujete li kupon ili poklon-bon koji je već pohranjen na Vašem računu, on će Vam biti predložen prilikom plaćanja.
Ako je Vaš kupon za popust valjan te ako Vaša narudžba ispunjava definirane uvjete korištenja kupona, popust će se automatski primijeniti.
Ako se pojavi poruka o pogrešci, provjerite da li Vaša narudžba ispunjava uvjete korištenja kupona.
Molimo Vas da prije upotrebe kupona provjerite uvjete njegovog korištenja (Uvjeti korištenja kupona dostupni su klikom na „Moj račun“, zatim na „Moje pogodnosti“ te odabirom podrubrike „Moji poklon-bonovi“ (kliknite na „Više informacija ovdje“).
Napomena:
  1. U slučaju vraćanja proizvoda ili povrata sredstava, kuponi za popust ne mogu se ponovno stvoriti na računu.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Kako mogu iskoristiti svoj poklon-bon?
Posjedujte li poklon-bon, možete ga iskoristiti prilikom jedne od svojih narudžbi unosom njegovog koda u polje br. 1 „kupon za popust“ na stranici za plaćanje. Ako je Vaš kupon/poklon-bon već pohranjen na Vašem korisničkom računu, bit će Vam predložen tijekom plaćanja.
Ako je poklon-bon važeći te ako Vaša narudžba ispunjava uvjete korištenja poklon-bona, popust će se automatski primijeniti.
Ako se pojavi obavijest o pogrešci, provjerite da li Vaša narudžba ispunjava uvjete korištenja poklon-bona.
Molimo Vas da prije upotrebe poklon-bona, provjerite uvjete njegovog korištenja. (Uvjeti korištenja poklon-bona dostupni su u rubrici „Moje pogodnosti“ na Vašem korisničkom računu klikom na „Moji poklon-bonovi“ a zatim na „Više informacija ovdje“ ).
Napomena:
  1. U slučaju povrata proizvoda ili povrata novca, ne izdajemo ponovno već iskorištene kupone.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Ne mogu pronaći kupon za popust / poklon-bon na svom računu
Posjedujete li bonove za popust, možete ih pronaći i pregledati na svom korisničkom računu u rubrici „Moje pogodnosti”.
Ako se kuponi više ne nalaze na Vašem računu, moguće je da je njihov datum valjanosti istekao. Uvjete korištenja i datum isteka valjanosti svojih kupona možete provjeriti klikom na „više informacija ovdje”, ispod koda kupona, u rubrici „Moje pogodnosti” .
Obavještavamo Vas da, u slučaju povrata proizvoda ili povrata uplaćenog novca, ne izdajemo ponovno kupone iskorištene prilikom kupnje.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Darovna kartica

Spartoo darovna kartica
Darovna kartica kao poklon
Na stranici Spartoo možete kupiti darovnu karticu i pokloniti je svojim bližnjima:
  1. Odaberite iznos
  2. Napišite im poruku
  3. Pošaljite je putem e-pošte ili je ispišite i osobno im je uručite

Darovna kartica vrijedi godinu dana od dana aktivacije.

Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Jamstvo najbolje cijene

Jamstvo najbolje cijene
Ako nakon kupnje proizvoda na našoj mrežnoj stranici, pronađete isti proizvod po nižoj cijeni (u koju je uračunata i poštarina) na nekoj drugoj hrvatskoj mrežnoj stranici s online sustavom plaćanja, SPARTOO Vam vraća dvostruki iznos cjenovne razlike.
Povrat cjenovne razlike podliježe sljedećim uvjetima:
  1. niža cijena mora uključivati i troškove dostave
  2. cijena navedena kao niža ne smije biti rezultat posebne promotivne ponude
  3. uvjeti dostave moraju biti identični (proizvod na zalihi, otprema tijekom dana na koji je ostvarena narudžba, ponuđena najmanje jedna opcija besplatne dostave)
  4. proizvod mora biti identičan: novi, istog brenda, istog modela, istog materijala, iste boje
  5. mora biti dostupan u istoj veličini i boji kao i proizvod koji je klijent kupio na mrežnoj stranici
  6. navedeni proizvod nudi hrvatska mrežna stranica, a cijena proizvoda je izražena u kunama
  7. račun mora biti podmiren putem internetskog sustava plaćanja
  8. ponuda je ograničena na jedan povrat po osobi i po artiklu kupljenom na stranici SPARTOO.COM.HR

Iz jamstva niske cijene isključeni su:
  1. proizvodi na rasprodaji ili na sezonskom sniženju
  2. proizvodi koji se prodaju na stranicama za aukciju, u malim oglasima, na showcase stranicama ili u sklopu pogodnosti na showcase stranicama
  3. dostave izvan područja Hrvatske

Kako ostvariti pravo na „Jamstvo najniže cijene”:
U roku od 5 dana od kupnje, morate poslati svoj zahtjev Spartoo-u putem obrasca za kontakt službe za korisnike, slijedeći sljedeće upute:
  1. u svojoj poruci navedite broj narudžbe
  2. kopirajte URL adresu internetske stranice na kojoj se prodaje proizvod po jeftinijoj cijeni, kao i URL adresu informacijskog lista dotičnog proizvoda

Ako su ispunjeni svi gore navedeni uvjeti, zakonski rok za raskid ugovora je istekao, i potvrdite nam da želite zadržati proizvod, Spartoo se obvezuje vratiti Vam dvostruku cjenovnu razliku.
Uplata će se izvršiti na Vaš račun metodom plaćanja koju odabere Spartoo, u roku od najviše 30 dana.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Program vjernosti

Program vjernosti
Svakom svojom kupnjom osvajate bodove vjernosti (primjerice 750 kn kupnje=200 bodova vjernosti). Broj bodova vjernosti koje Vam donosi određeni proizvod možete provjeriti u njegovom opisu.
Bodovi vjernosti dodat će se na Vaš račun 30 dana nakon isporuke narudžbe (bodovi se ne dodjeljuju za vraćene artikle). Želite li provjeriti ukupan broj bodova vjernosti kliknite na „Moj račun” , u gornjem desnom kutu stranice, a zatim na „Moj račun” u rubrici „Moje pogodnosti” .
Ako ste skupili minimalno 500 bodova vjernosti, što odgovara popustu od 40 kn (bez minimalnog iznosa kupnje; može se kombinirati s drugim popustima), možete ga iskoristiti prilikom plaćanja svoje narudžbe u koraku broj 2.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Prijava

Želim se prijaviti na svoj korisnički račun

Prijava
Ako ste već stvorili svoj račun: Želite li se prijaviti na svoj korisnički račun kliknite na „Moj račun” u gornjem desnom kutu stranice. U rubrici „REGISTRIRANI KLIJENT” , unesite e-adresu koju ste naveli prilikom stvaranja računa, zatim unesite svoju lozinku.
Ako još uvijek niste stvorili svoj račun: Kliknite na „Moj račun” u gornjem desnom kutu stranice, zatim na rubriku „NOVI KLIJENT” . Stvorite svoj račun unosom e-adrese. Bit ćete preusmjereni na ispunjavanje obrasca s osobnim podacima.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Program preporuka

Želim saznati više o programu preporuka

Program preporuka
Spartoo je stvorio program preporuka putem kojeg možete preporučiti stranicu svojim prijateljima i skupljati dobitke:
Nakon prve narudžbe osobe kojoj ste preporučili stranicu, osvojit ćete 75 kn u obliku poklon-bona. Iznos navedene narudžbe mora biti veći od 400 kn, a naručeni proizvodi ne smiju biti vraćeni. Vaš prijatelj također osvaja 75 kn tijekom prve narudžbe!

Kako preporučiti stranicu svojim prijateljima?
Prilikom izrade svog računa, Vaš prijatelj mora unijeti Vašu adresu u polje „E-adresa osobe koja Vam je preporučila stranicu“.
Svojim prijateljima stranicu možete preporučiti ispunjavanjem obrasca koji se nalazi u rubrici „Program preporuka“.

Uvjeti:
Možete ostvariti do 100 preporuka i osvojiti do 7 500 kuna. Dobici su izdani u obliku poklon-bonova koji vrijede godinu dana i mogu se iskoristiti prilikom sljedeće kupnje. Skupljajte svoje dobitke i zatražite izdavanje poklon-bona kad osvojite minimalno 150 kn (odnosno kada ostvarite dvije preporuke).
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Stvaranje korisničkog računa

Želim stvoriti svoj korisnički račun

Stvaranje računa
Zašto moram stvoriti svoj Spartoo račun?
Želite li ostvariti narudžbu na našoj stranici, prvo morate stvoriti svoj korisnički račun kako biste se mogli prijaviti i unijeti podatke za dostavu budućih narudžbi. Stvaranje korisničkog računa omogućava Vam i uvid u povijest narudžbi i povrata koje ste ostvarili te pristup programu vjernosti.

Kako mogu izraditi svoj Spartoo račun?
Kliknite na „Moj račun” u gornjem desnom kutu stranice, a zatim na rubriku „NOVI KLIJENT” . Korisnički račun možete stvoriti unosom svoje e-adrese. Bit ćete preusmjereni na ispunjavanje obrasca s osobnim podacima.

Više informacija: Prilikom sljedećih posjeta, dovoljno je da se prijavite klikom na „REGISTRIRANI KLIJENT” .
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Profesionalna suradnja

Kupovina na veliko

Želim kupiti na veliko

Acheter des produits Spartoo en gros
Zahvaljujemo Vam na interesu koji ste iskazali za našu stranicu.
Međutim, Spartoo tvrtka specijalizirana je za online prodaju obuće pojedincima. Nažalost, ne vršimo prodaju robe na veliko.
Zahvaljujemo Vam na razumijevanju.
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Profesionalna suradnja

Profesionalna suradnja

Želim poslati prijavu za radno mjesto
Želite li se pridružiti našem Spartoo timu, provjerite ponudu radnih mjesta i stručnih praksi na našoj stranici: Recrutement
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?
Želim ostvariti partnerstvo sa Spartoo-om
Želite li postati naš partner, provjerite proceduru na našoj mrežnoj stranici: Postani partner
Jeste li pronašli odgovor na svoje pitanje?

Otkrijte aplikaciju Spartoo...
Kliknite ovdje

Pridružite se našem panelu i pokušajte osvojiti 100 €

Pratite nas na

Copyright © 2006 - 2024