Postavke kolačića („cookies”)
Spartoo koristi kolačiće koji su neophodni za normalno funkcioniranje stranice, kolačiće koji omogućuju ponudu personaliziranog sadržaja i analizu prometa na stranici. Naši partneri koriste kolačiće kao bi Vam ponudili personalizirane reklamne poruke, koje se temelje na Vašoj navigaciji na stranici i Vašem profilu. Ako kliknete na „Odobri sve i zatvori”, u bilo kojem trenutku moći ćete izmijeniti postavke kolačića na svom korisničkom računu. Ako kliknete na „Onemogući sve”, samo će se kolačići koji su neizbježni za normalno funkcioniranje stranice koristiti.

Tko je SPARTOO.COM?

Spartoo.com je priča o trojici prijatelja, ljubitelja obuće i interneta. Boris, Paul et Jérémie upravo su diplomirali, ukupan zbroj njihovih godina niži je od 75 te sanjaju o pokretanju vlastitog biznisa. Nakon mnogo razmišljanja odlučuju pokrenuti stranicu s online prodajom obuće. U poslovnu avanturu upuštaju se 2006. i stvaraju Spartoo.com, stranicu čije se ime referira na spartanke, drevne kožne sandale i Spartu, jedan od najmoćnijih gradova antičke Grčke. Imenu su vješto dodali dva „O” koje nose i najveće internet uspješnice: gOOgle, yahOO, kelkOO…

Spartoo je ugledao svjetlo dana 16. kolovoza 2006. Entuzijazam ambicioznog tria, kvaliteta projekta i njegova jedinstvenost privukli su brojne poduzetne timove, investitore, marke i pružatelje usluga koji su se pridružili ovoj uzbudljivoj avanturi.

Naš tim

Spartoo tim raste jednakom brzinom kao i njegovo poslovanje. U trenutku osnutka u tvrtki je bilo manje od desetak ljudi, a danas u sjedištu u Grenobleu, u srcu planina, radi više od 180 zaposlenika. U svibnju 2010., tvrtka je bila primorana preseliti se u nove, veće prostore zbog booma poslovanja.

„Otkrijte i upoznajte tvrtku Spartoo.com koju su osnovala tri prijatelja, ljubitelja cipela i interneta.”

SPARTOO.COM u brojkama:

    • Više od 400 suradnika
    • Skladište od 30 000 m²
    • Prisutnost u više od 25 zemalja, uključujući Francusku, Njemačku, Englesku, Italiju i Španjolsku
    • Više od 3500 marki i 300 000 modela
  • Više od milijun para cipela na zalihi
  • Više od 14 milijuna jedinstvenih posjetitelja na mjesec u cijeloj Europi
  • Financiranje od 45 milijuna eura pomoću francuskih (A Plus Finance i CM-CIC Capital Privé), europskih (Endeavor Vision i Sofina) i američkih investicijskih fondova (Highland Capital Partners)
Podijelite svoje mišljenje
PREMIUM